دانلود آهنگ جدید سعید شرطی به نام: کوه غرور

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سعید شرطی به نام کوه غرور


  ( ترانه و ملودی و تنظیم : سعید شرطی )

(همراه بامتن اهنگ در ادامه مطلب)

دانلود آهنگ سعید شرطی به نام: کوه غرور

   

 

  دانلود آهنگ سعید شرطی به نام کوه غرور

          دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

            

 

                  متن آهنگ سعید شرطی به نام کوه غرور

         نفسهاتو من میشمرم یک نفس من امشب غرورو بهم میزنم

        تو که خوابی امشب دور سرت همه شب رو تا صبح قدم میزنم

          چشم بی گناهم پر از خواهشه نبود تو امشب منو میکشه

         یه چند لحظه ای چشماتو باز کن نگاهت سراسر یه آرامشه
 
         یه کوه غرورم که با خنده هات فرو ریخت کم شد از بین رفت

      یه موج پریشون که با دیدنت دلش سمت و سوی یه ساحل رفت

        من امشب هواتو نفس میکشم تو که هستی حال دلم بهتره

              دانلود آهنگ جدید سعید شرطی به نام کوه غرور

              بیا و نذار وحشت رفتنت تو فکر مه آلود من بگذره

   یه عادت شدی واسه این خسته دل یه شوقی واسه پر زدن تا خدا

          یه تصویر زیبا از این زندگی نشونم بده تا نشم بی صدا

 


ست کامل سنگ پای پد اگ ،پداگ Ped Egg

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اهنگ ، سعید شرطی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 خرداد 1393برچسب:دانلود آهنگ, جدید,سعید شرطی, به نام, کوه غرور , | 3:5 بعد از ظهر | نويسنده : محمد حسین برسان |

لطفا از ديگر مطالب نيز ديدن فرماييد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
?